kno

konferencje

Event manager to osoba zajmująca się planowaniem, organizowaniem eventów, czyli po polsku menadżer do spraw organizacji imprez, okoliczności.

Taka osoba posiada zespół a każdy jego członek ma swoje obowiązki jedni zajmują się dekoracją inni obsługą profesjonalnego sprzętu czy to prezentacyjnego czy nagłaśniającego inni organizują przestrzeń i wyposażenie, każdy ma swój segment, w którym się specjalizuje i którego nadzoruje w porozumieniu z pozostałymi.

Sama osoba managera jest w pewnym sensie koordynatorem, aby każdy z elementów tworzył spójną całość.

Organizowanie imprez nie należy do najłatwiejszych szczególnie, kiedy zleceniodawca jest wymagający, ale sam nie wie dokładnie, czego chce wówczas powoduje to skrajne sytuacje, kiedy coś należy poprawić, ale w zasadzie nie ma jasnego komunikatu, jakie są finalne oczekiwania.

Ale wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta należy wypracować z całym zespołem taką formę przedstawioną przez managera, by ten bez wahania zaakceptował i nie doprowadzał do kolejnych poprawek.